05 Březen 2019

Fiat nabízí nový zážitek ze zařízení Apple v rámci celé rodiny Fiat 500 120th

 

  • V rámci oslav 120. výročí svého založení přichází Fiat s jedinečnou nabídkou pro své zákazníky na vybraných evropských trzích. Zákazníci, kteří si zakoupí kterýkoliv model rodiny 500 120th, jež lze označit za nejelegantnější a nejlépe připojenou řadu 500 všech dob, získají zdarma přístup pro streamování více než 50 milionů skladeb na Apple Music.
  • Nová řada 500 120th zahrnuje funkci Apple CarPlay, která uživatelům zařízení iPhone® umožňuje provádět telefonické hovory, odesílat a přijímat textové zprávy, streamovat hudbu z Apple Music, přehrávat audioknihy a podcasty, získávat směrové instrukce optimalizované podle dopravní situace a mnoho dalšího.
  • Exkluzivní playlist značky Fiat nazvaný „120 Years of Songs" je kdispozici pouze na Apple Music a vznikl vrámci oslav 120. výročí značky. Symbolicky zahrnuje 120 slavných skladeb různých umělců a žánrů.
  • Pro reklamní kampaň na novou rodinu 500120th byla použita skladba Just One Lifetime od Stinga a Shaggyho zjejich nového, cenou Grammy ověnčeného alba 44/876.

 

V rámci oslav 120. výročí svého založení připravila značka Fiat pro své zákazníky, kteří si zakoupí model z rodiny 500 120th jedinečnou akci. Nová rodina 500 120th, nejelegantnější a nejlépe připojená řada značky Fiat všech dob, která se představuje na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě, otevírá novou kapitolu v oblasti konektivity. Ta má být podle zásad značky Fiat vždy demokratická, bezpečná a uživatelsky přívětivá. Cílem Fiatu je nabídnout možnost bezplatného streamování více než 50 milionů skladeb z Apple Music a současně zlepšit jejich zážitek z vozidla prostřednictvím funkce Apple CarPlay, jež představuje nejbezpečnější a nejchytřejší způsob použití iPhonu® ve vozidle.

 

Během několika málo let se oblast konektivity neustále vyvíjí a srdce vozidla se tak přesunulo z pod kapoty do kapsy řidičovy bundy. Zcela logicky se tak Fiat rozhodl řidiči poskytnout druhého kopilota v podobě funkce Apple CarPlay, která zákazníkům umožní obsluhovat iPhone i během jízdy a integroval ji do hlavní obrazovky vozidla. S Apple CarPlay mohou zákazníci prostřednictvím hlasového ovládání Siri® telefonovat, odesílat a přijímat textové zprávy, přehrávat audioknihy a podcasty, získávat směrové instrukce optimalizované podle dopravy a mnoho dalšího. Zákazníci budou moci také streamovat více než 50 milionů skladeb z katalogu Apple Music a poslouchat je na prémiovém audio systému BeatsAudio**. Výsledkem je tak nikdy nekončící playlist.    

 

Ke svému 120. výročí připravila značka Fiat na Apple Music speciální playlist nazvaný „120 Years of Songs". Playlist představený na autosalonu v Ženevě bude průběžně aktualizovaný až do července, kdy proběhnou oficiální oslavy narozenin značky Fiat. V tento okamžik bude playlist obsahovat 120 skladeb. Bude se jednat o skladby z mnoha zemí, různých žánrů i doprovodné skladby z reklam značky Fiat, například Freedom od Pharrella Williamse, Just One Lifetime od seskupení Sting & Shaggy, On An Evening In Roma od Michaela Bublého a Dynamite od Nicky Blitz.

Pro uvedení nové rodiny 500 120th vytvořil Fiat reklamní kampaň se Stingem a Shaggym a jejich novou skladbou Just One Lifetime pocházející z alba 44/876, které získalo prestižní cenu Grammy. Reklama představuje exkluzivní výbavu a novou vizáž rodiny 500 120th. V reklamě na model 500X 120th můžeme vidět ikonické duo Sting & Shaggy v doprovodu jejich skladby Just One Lifetime.

Reklamní spot zabírá dívku, která ve svém voze směřuje do klubu, přičemž poslouchá skladbu Stinga a Shaggyho. Cestou vyzvedne kamarádku. Po nějaké chvíli se dívky ocitají uprostřed nevšedního okamžiku, na zadních sedadlech totiž sedí a zpívají Sting a Shaggy. Brzy dorazí do cíle, a oba vítězové Grammy se objeví znovu, tentokrát na jevišti. Reklama končí tvrzením „FIAT Driven by dreams since 1899", které sděluje, že Fiat stojí na straně zákazníků už 120 let, během kterých uspokojuje jejich touhy a každou cestu mění na sen. Současně se snaží hledat ve snech inspiraci a nabídnout demokratické a dostupné technologie, tak, jako u nové rodiny 500 120th.

Reklama vytvořená agenturou Leo Burnett ve spolupráci se společností Starcom byla natočena v Barceloně a režie se ujal Joseph Kahn, který předtím spolupracoval například s Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga a Taylor Swift. Současně byl také režisérem videoklipu Just One Lifetime, kterého je Fiat mediálním sponzorem. Na podporu partnerského alba, které se drží na vrcholu hitparád, uspořádají Sting & Shaggy, oba v produkci Cherrytree Music Company, řadu koncertů ve Velké Británii, a to od 19. do 25 května. Pro další informace navštivte stránky www.sting.com.

 

*Předplatné na Apple Music bude platit po dobu šesti měsíců. Kupci, kteří jsou již ke službě Apple Music přihlášení dostanou zdarma tři měsíce.

**Audio systém Beats je k dispozici v rámci volitelné výbavy.

 

 

Turín, 5. března 2019

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Obrázky


Download

Související obrázky


Priložené soubory